Udskoling 7.-9. kl.

Vonsild Skole har gennem en årrække arbejdet på, hvordan vi kan forbedre udskolingselevernes faglige niveau og dermed også de prøveresultater, som I som elever får, når I forlader skolen. Samtidig gør vi også en indsats i udskolingen for at udvikle jeres trivsel, selvstændighed og indstilling til skolearbejde.

Vi ved, at der skal tre parter til at give bedre faglige resultater og øget trivsel: Lærere, elever og forældre. Derfor har vi også fokus på, hvordan alle kan bidrage til, at netop du opnår den bedste læring og trivsel, og dermed også de bedst mulige prøveresultater, når du engang slutter på skolen. Målet er naturligvis, at du skal opleve, at du lærer så meget som muligt, og at du kan få de bedste muligheder, når du skal videre fra Vonsild Skole. Vores erfaringer er, at vi ved fælles hjælp faktisk kan forbedre resultaterne betydeligt. I udskolingen på Vonsild Skole giver vi dig muligheden for at udnytte dit potentiale optimalt, og vi forventer, at du vil tage udfordringen på dig.

Vi håber, at du vil gøre dit til, at du får størst muligt udbytte af vores undervisning – til gavn for dig selv og dine kammerater.